lördag 3 april 2010

tuuut tuut

snart går tåget mot sthlm och vi ska med. kommunikationen med min bror har sedan ett dygn tillbaka varit haltande men tanken är att vi ska träffa honom så vi styr kosan mot råcksta. det kanske blir en rolig överraskning för honom när vi plingar på dörren om några timmar. säkert var han igår på nått ungkarlsgalej men det kan inte hjälpas. idag ska det lekas!
det är inte bara kommunikation som haltar utan även jag. för över en vecka sedan fick jag en spruta i benet och det gjorde väl lite ont men inget jag tänkte mera på. så blev det bara värre. för ett par dagar sedan upptäckte jag att benet bara gick att böja 45 grader. nu typ inta alls. därav haltande. och det gör sjukt ont. jag fattar inte vad som har hänt och det är ganska oroväckande och mycket opraktiskt.
men om en bruten fot inte kunde stoppa jenny från förlossning så ska väl inte mitt skadade ben få förstöra påskhelgen.
amaya pratar mycket om grisarna från spirited away igår. dom är ju ganska läskiga förstås men själv skräms jag mer av den ansiktslösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar