onsdag 14 april 2010

rimliga förväntningar och en förmaning

note to self - om du vaknar kl 5 på morgonen och kanske är lite hungrig så ska du INTE äta en halv liter glass. som orörlig invalid ska du inte äta glass överhuvudtaget och särskilt inte om du hade tänkt dig att sova efter ätandet. mardrömmar är givet. så blev det men jag får helt skylla mig själv. idag blir det hårda tag ska ni veta. ett strikt schema ska följas. så här kommer det se ut i punktform.

  1. sminka mig till tonerna av nya riot girrl-listan (den släps snarast)
  2. ringa PO och nått mer som jag inte mins. just d, akademiska var det!
  3. halta ner till biblioteket och studera
  4. lunch hemma + max en halvtimme FB
  5. mera studier fram till ca 17.00
  6. laga mat och kanske dricka en öl.
  7. halta iväg till fyrisbiografen och se blood calls you
  8. två timmar fritid
  9. sova
borde ha haft en nr tio på listan av estetiska anledningar. jag har också en sak som saknas och det är städning. dessvärre får den inte plats. städningen alltså. och jag kan INTE offra bio eller sminkning. ok, önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar