torsdag 1 april 2010

misirlou

efter en lång dag med både skola i stockholm och mera pluggande vid hemkomsten (satt på biblioteket till sex sen en timme på café) vankas det nu äntligen middag. naturligtvis är jag helt utsvulten och darrig. på coop fick jag inte bara gratis medlemskap utan också ett gäng minibaguetter för ett rimligt pris. det kändes så fint och nostalgiskt med de små bröden att jag inte kunde låta bli. nu gnager jag på ett sånt och sköljer ner med lite vin som blivit över sen myskvällen. ur högtalarna strömmar ljuva tikitoner. en bra början på en kväll som bör avslutas med mera studier. så här såg det ut tidigare idag.



det är INTE min mening att se ut sådär. är sjukt trött bara. ca en minut efter att kortet tagits sov jag sittandes vid min dator inne på biblioteket. inte alls ett ovanligt scenario faktiskt



misirlou som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar