tisdag 6 april 2010

deppdagen

lovade att skriva fastän inget hurtigt eller glatt är på tapeten. eller det finns ju alltid saker att glädja sig åt men ibland är det som att man inte har tillgång till dom känslorna.
helgen har på många sätt varit så bra och det är vår i luften men ändå känns det sorgesamt. melankoliskt det är klart, min benåkomma drar ju ner humöret lite. så är jag stressad och orolig inför uppsatts, utseende (hår, fett, kroppsform, hy, vikt) och framtidsplaner på såväl kort som lång sikt. jag tvivlar på min egen förmåga. vilket iofs är rimligt. bara det att om jag la ner hälften av all orostid på tex studier så skulle det garanterat gå bättre för mig.
hm nåväl, vädret är ju bra iaf. och barnen är hemskt rara och underhållande. något mer intensiva idag än vad som föll mig i smaken men så har dom ätit godis för ett år de senaste dagarna. inte deras fel. jag med fö. ätit för mkt godis alltså. helt mitt fel. och jag verkar inte kunna sluta heller. blir nog så att jag måste slänga bort resterna. känns hemskt men jag vill ju inte få en hjärtinfarkt också. vore himla onödigt och trist. jag längtar efter mina vänner dessutom. att umgås med dom. men så tänker jag att vad skulle jag kunna tillföra. vill inte förpesta andras tillvaro med min mediokra uppenbarelse nej jag håller mig i lekparkerna istället. inte fy skam det. jag har börjat gilla det lite faktiskt. här är dagens lekparkbilder. inte alls tjatigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar