torsdag 1 april 2010

godnatt

enligt mina beräkningar behöver jag gå upp senast kl sju för att hinna med tåget till sthlm. helst ska jag också hinna förbereda en muntlig föreläsning om en dansk filmskapare. det kan jag iofs göra på tåget. skulle vara så himla praktiskt med ett sånt mobilt bredband. är det en viktig sak att ha? är jag värd det?
så svårt att veta. ofta saknar jag tillgång till internet när jag pluggar på bibliotek eller café. men å andra sidan så är det ganska bra för koncentrationen att inte ha tillgång till internet. nej nu borde jag verkligen gå till sängs. i skrivande stund är mitt ansikte täkt med nån slags välgörande lera. den måste sköljas bort. tänderna borstas och så kliar det i fingrarna. en ny mobil vill bli pillad på och kläder behöver prövas i olika kombinationer. nej jag har inte löpt amok. har bara handlat lite nödvändigheter. det får man. här kommer en liten nattbit



RED SLEEPING BEAUTY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar