måndag 19 april 2010

morgonstund

det blev inte riktigt som jag tänkt igår. amaya hade vaknade efter två timmar dvs kl nio och hade då lite ont i benet men mest i magen. för mycket glass trodde hon. jag tror nog också att det var anledningen. så det var bara att ställa in planerna på tidig sängång utan istället såg vi bamse, läste tusen böcker och snackade igenom dagen flera gånger om.
waira och jag blev tröttare och tröttare. mitt ben gjorde superont efter dagen så jag petade i mig lite mer tramadol. så här såg det ut vid tolvtiden ungefär:

äh så fånigt att att det inte gick att vända bilden. nåväl, den illustrerar alltså hur det ser ut när jag och waira sover. waira har alltid varit sån att hon måste hålla hand för att hon ska somna. då är det praktiskare att ha henne i samma säng. fast jag letar förstås efter en till växasäng där hon ska få öva sig att sova.
idag i alla fall hade jag tänkt mig att sova tills 7.30 men amaya gastade om att det var morgon redan 6.30. så somnade hon om men inte jag. så kan det vara och nu är jag trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar