onsdag 7 april 2010

trött rapport från biblioteket

fy vilken natt. kom inte i säng förens 12. somnade direkt men efter en kvart vaknade waira och var ledsen. aj aj grät hon. jag stoppade in napp och höll i hand. det hjälpte inte. sitta sa hon och snyftade hjärtskärande. jag var så trött och förvirrad att det dröjde ända tills kl två innan jag kom på att det nog är öronen ochgav henne verktablett. det hjälpte och så sov jag ända tills kl sex då klockan ringde. skulle fixa på balkongen för att krukor mm eventuellt skulle hämtas senare under dagen. det blir imorgon istället. bra det för jag han bara hälften. skönt att ha lite bortgjort iaf. den där balkongen är en hel katastrof och jag har allvarliga tvivel på att få den hyfsad till sommaren. jag är så förfärligt rädd för alla kryp att det tar dubbelt så lång tid för mig att fixa eftersom jag är förstelnad av skräck.
nu är jag på biblioteket iaf. pluggar lite innan jag ska möta maira för lite shopping. new yorker för henne och skopunkten för mig. ska se om dom har några gummistövlar till mig och amaya. mest är det jag som behöver för jag har inga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar