torsdag 8 april 2010

parken suger

ibland iaf. eller oftast faktiskt. i sthlm har man tagit lekparkskonceptet ett steg längre. mer sammanhållet å så finns det ofta ett 4-H på samma ställe. och så är det soligt. och det finns andra människor. i uppsala är det kallt och smutsigt och folktomt. inga hippa mammor eller pappor som pratar ytligheter för att få tiden att gå. verkligen sugit.
idag var det extra trist. kallt och blåsigt och bara en spade att bråka om. halt som jag är blir alla lekmoment ett besvär. dessutom petade waira mig i ögat med en pinne och amaya kastade sand. efter en timme tog jag upp med amaya att jag frös och ville gå hem. då skriker hon med jättehög röst, MAMMA ÄR DU BAJSNÖDIG!!!! jag ville bara såga av mig det värdelösa benet och blöda till döds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar