torsdag 1 april 2010

mellanlandning

gissa om jag försov mig imorse? det gjorde jag. ca en timme. fick snabbt göra en ny prioritering som kanske inte blev precis den allra bästa. kläder hade jag lagt fram dagen innan så det var lugnt. sminkning är ett måste så det la jag 10min på. kaffet var naturligtvis slut så där sparade jag några minuter. bra så. åkte buss till stationen för dyra slantar. sprang till tåget och förberedde det sista innan redovisningen på tåget. jag han också pröva kameran i min nya mobil.


himla uppmuntrande bild. man ser iaf tydligt hur smutsigt fönstret är. det tyder på att kameran är bra.
i filmhuset var det öde. några tappra studenter hade dykt upp och den muntliga redovisningen blev inte alls så skrämmande som jag tänkt. nu är jag däremot skrämmande trött. tyvärr kan ingen dispens ges. frågor måste besvaras och detta görs bäst på biblioteket. på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar