torsdag 29 april 2010

saker som hände hemma hos caroline

klipp klipp lät det igår. jag har väl både längtat och varit rädd inför det stora klippet. iofs så skulle det bara toppas. iofs så var det ca tre decimeter som var skadat så det blev ändå ett stort klipp. läskigt värre vill jag lova. se bara:
det hela var mycket frisörsalongmässigt utfört. man fick förvisso ingen skvallerblaska men väl ett smaskigt samtal om killar och sexuella läggningar. typ, fast det var väl kanske mest jag som pratade. men så ska det väl vara hos frisören. den som klipper frågar och den klippta svarar. jaja jag vet inte så noga. jättebra för håret att bli klippt men vad ska jag med en liten liten tofs till? jag är som van att kunna göra en snitsig knut. knutdagarna är över.
undertiden vi klippte såg det ut såhär:
visst serru. det var så festligt som så att jag somnade lite på tåget till sthlm och drömde då om en aubergine. det visade sig att även caroline hade en sån i tankarna. kan ju inte ha varit en slump.
gott var det. efter mat och bryggd skrattade vi åt det här bla.

2 kommentarer:

  1. Vad skulle man vara utan knuten...

    men menar du att du är så korthårig nu att du inte kan sätta upp en knut? Det tror jag inte på:)

    SvaraRadera
  2. jo jag kan sätta upp knut men den blir inte så bra alls. spretar åt alla håll. jag får nog sluta med knutstilen helt enkelt :)

    SvaraRadera