tisdag 13 april 2010

lite allt möjligt

här hänger jag nuförtiden. både igår och idag var jag där till en kostnad av 370kr. värt!
det finns en lång svart klänning på HM för 300 som jag nu inte kan köpa. helt ovärt. dock borde jag inte tänka på kläder nu när jag står inför en benamputering. har tänkt mycket på proteser å så. vilken sort som är het i vår.
nog om proteser. idag träffade jag min utredande läkare (igår psykologen) för 240 kr fick jag som en första rapport om hur jag ligger till i utredningen baserat på psykologmötet och första screeningen. nu är ni nyfikna va?! det är inte klart än så jag suger nog lite på den karamellen. nej jag tycker inte att det är ett dugg skoj och inget att skämta om men det är ju ingen idé att deppa ihop heller. det blir säkert bra det här. skepp ohoj!

2 kommentarer:

  1. vad är det som hänt med benet? jag hänger inte med alls. är det kvar sedan du fick spruta för flera veckor sedan? hoppas psykologen var snäll, de brukar vara bättre än terapeuter iaf, terapeuter är helt vansinniga

    SvaraRadera
  2. är dom. vet att kuratorer kan vara lite bäng men man ska ju inte vara exkluderade. säkert kan både terapeuter och psykologer ochkså vara tossiga :) ja benet hänger på trekvart efter att en sopa till läkare la all tid åt att flina idiotiskt istället för att se vart han sprutade. jag förbannar mig själv för att jag valde fel. rumpa eller ben sa han. ben sa jag. se nu hur det blev :(

    SvaraRadera