onsdag 7 april 2010

bilder från dagen

tröttaste dagen på länge. inte bara för mig tydligen. det tog över en timme att gå hem från dagmamman. waira låg ner på marken och surade eller stod still och glodde argt. hon sa nej till att sitta i vagnen men vägrade att gå.
här är lite visuella återblickar från dagen som gått:
.jag tänkte sova middag (sov bara fyra timmar i natt) men så ringde det och sovtiden krympte till 20 min. naturligtvis han jag inte somna
sen tog jag på mig mina nya röda stövlar och haltade iväg till dagmamman. yr av trötthet
waira titta argt när jag vädjade om att hon skulle följa med hem. varken smörgåsrån, fåret shaun eller nyinköpta pärlor föll henne i smaken.
amaya var vild i vagnen som tillslut välte. hon klarade sig oskadd men somnade på stört
waira blev bara surare och surare och tillslut la hon sig ner för att enligt eget utsago "sova"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar