tisdag 25 maj 2010

godmorgon!

jag har spring i benen. mina ben kan inte springa ännu. men gå snabbt det kan jag nu. därför har jag nu klätt mig såhär:
på benen har jag praktiska träningsbyxor och fötterna pryds av typiska träningsskor. så vad gör jag i köket? svar: det regnar. ganska mycket också. det gör mig ledsen. hade satt klockan bara för det här. laddat musik för snabb gång. köpte batterier igår av samma anledning. nu verkar det som att jag tvingas till ofrivillig ineffektivitet. så himla nedrigt. FB maniskt musiklyssnande och lika maniskt intag av pepsi max. hur bryter jag cirkeln?!

1 kommentar:

  1. Sitt redo och kasta dig ut så snart dropparna slutar falla. Eller spetsa in dig på morgondagen istället, den väderprognosen är mer lovande för den som inte vill ha regn.

    SvaraRadera