onsdag 19 maj 2010

god they were looking for you oh oh, mayhem troopers!

natten gav mig bara fyra timmars sömn och massor av underliga drömmar. mest i konversationsform men även bildspel förekom. som brukligt under drömnätter blir min kropp så tung och jag lyckas alltid ligga på nån arm eller dylikt. smärtsamt vill jag lova. amaya hade tydligen också drömt, hon berättade värsta underliga historien men tråkigt nog glömde jag bort vad hon sa. kanske beroende på att hon kort efter utbrottade loss totalt. hon fick inte damsuga nämligen. dumma mamma liksom.
trots tröttheten har jag ny energi idag och storartade planer. pankakspicnic står på schemat. ska leta upp en filt bara. och lite plasttallrikar och ett osvikligt tålamod. hoppas hon blir glad.
här är två bilder från förra sommaren. lika bedårande då som nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar