tisdag 28 september 2010

jobba och sova

det ända jag gjort i helgen. antagligen är det så att sömnen är en direkt effekt av hårt arbete. nästan helt säkert är det så. inget "ligga och oroa sig över trivialiteter". ganska skönt men känner mig ändå som en värdelös person när jag vaknar 10 på en måndag. fast jag stängde iofs igår.
borde egentligen vara i uppis nu och studera. istället sitter jag hos mamma och småsurar. har stark medicin i ansiktet som inte hjälper och bävar för dammsugningen av döda hudceller i form av hår. på mitt huvud har jag samlat 4 hårstrån i en tofs. snyggt ska jag säga er.
nu är det snabba stilen som gäller. städa i ljusets hastighet och kasta sig på första bästa tåg till sveriges tristaste håla.
hälsning till maria a: jag vill så himla gärna komma och hälsa på dig men pengen räcker inte. om jag säljer typ 1000 hummrar och får bonus så kommer jag på studs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar