tisdag 21 september 2010

tisdag

igår var en så trist och helt igenom rutten dag att det omöjligt kan vara värre idag. dagen började med försovning, skyfall och så fick jag mojjans snor på munnen. trots det håller jag humöret uppe. gladfink som jag är. här är en intressant lista över saker jag ska göra idag:

  • lägga ut spanskaböcker på blocket
  • maila konditorier för att höra vilken utbildning dom helst vill att jag ska ha
  • maila hermods och berätta att jag kommer ge dom dagens tistel
  • lägga ut lite barnkläder på tradera
  • träna med fanny (ungt energiknippe med koordinationsförmåga)
  • plugga inför omtentan i politisk filosofi
  • handla och laga mat
  • hämta barn och leka i blöt park med dessa
ja det var väl det viktigaste antar jag. nu duggar det bara. just d! jag har fått två par jeans av barnens pappas bror. dom ska jag pröva nu. här en bild från helgen. så här ser amaya ut när hon vill ha choklad:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar