fredag 24 september 2010

veckan som gått

nu ska veckan sammanfattas i bild och text. fast jag har lite lite bråttom så allt kommer inte med. just nu sitter jag med ett glas pepsi max och tuggar frietniskt på köpekakor av bondmodell. är hos mamma och på lappen med instruktioner om hur katten bör skötas nämndes det även att jag skulle äta upp en enorm låda med kakor. aldrig får man vara smal i fred för den kvinnan.
den största snackisen denna vecka var helt klart det faktum att amaya nu kan skriva sitt namn. himla snyggt skriver hon också
hon kan också baka. den här äppelkakan gjorde hon helt själv. nästan. waira är också mkt talangfull. hon kan peta bort äpplen från kakan och måla sig själv med glass.
waira gillar laban. jag med
jag testar uppsalas macaronutbud. dessa är från anneli k. choklad och svarta vinbär. höll inte måttet. varken utseendemässigt eller när det gäller smak
mina hudproblem blir allt värre. helt oförtjänt och totalt orättvist.
den här produkten ska hjälpa. gör den inte det skjuter jag mig.

nu ska jag skynda med sminket sen ska jag ta långa benet före till ica. såg att det var specialpris på rödspätta. kom och köp. typ helt OPK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar