fredag 10 september 2010

fredagsmorgon

fredagar är alltid speciella. antingen hämtar jag barnen efter en barnfri vecka eller så, som fallet idag, lämnar jag dom och har en barnlös vecka framför mig. barnfri eller barnlös. det är lite sorgligt. amaya är uppspelt för att pappa ska hämta. hittade nån liten "gubbe" som hon ska ge pappa. jag packar kläder och stövlar. tänker på att jag är bra så trött och att jag direkt efter lämning ska hem och packa mina egna saker. packa inför boende hos farmor, inte glömma jobbgrejerna och dessutom försöka ta med extra kläder inför göteborgsvistelsen. jag ska få en egen hylla säger pontus. men ännu ligger bara två linnen där. ganska värdelös klädhylla. jag tänker på att jag ska jobba i kväll. från 16.30 - stägning dvs 22.00. helst skulle jag vilja ha filmkväll helt själv. med chips och läskeblask. jag ska även jobba lördag söndag och kanske måndag. tisdag definitivt. jag får inte glömma att köpa kaffe idag. det är ett som är säkert iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar