fredag 17 september 2010

vem syns inte?

din dumma korv (som barnen sa till lilla P)! fy för hermods ignoranta blindstyrestil. i veckan när jag skulle logga in på athena för att ambitiöst utföra mina spanskauppdrag stötte jag på patrull. mycket besviken konstaterade jag att det var omöjligt att ta sig in med det lösenord som gick finfint att använda sist jag försökte. jag gjorde som det stod och kontaktade supporten. dom hade då inte bråttom vilket jag anser mig ha. jag skrev igen. så svarade dom tillslut. i sävlig ton förklarade dom att jag hade blivit avstängd från min kurs eftersom jag inte kommit på uppropet. jag var så där! ok att jag somnade vid ett tillfälle men vafan, jag var där ju. det vet jag bestämt att jag var. dom hade mitt namn på en lista och bockade av. jag blir ledsen ju. inte konstigt att CSN inte hör av sig för att berätta om de pengar jag ska få. jag blir så less. och arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar