fredag 9 juli 2010

SUNSPOTS

älslar den här låten:

julian cope



nåväl, huvudverken är lite bättre idag. meningen var att jag skulle stiga upp kl 4 för att göra klart lite skoljobb men det gick bara inte. amaya vaknade flera gånger inatt, det var för varmt, för blött (kiss) för ljust mm. waira var också orolig. skulle sova i vagnen med skor på. knäppgökstil.
mina höstplaner är klara förresten. vill ni höra? tre saker ska jag försöka få till. först och främst måste jag få ett jobb, sedan ska jag öva upp min spanska och dessutom skulle jag vilja kvala in på DBT. spanskan är väl enklast kan jag tro, trots att jag suger på att lära mig språk. men mamma säger att det är lätt att få jobb nu. hoppas hon har rätt. någon som vet ett jobb till mig i uppsala? jag kan allt och inget, blir nervös i grupp, hatar att visa framfötterna men älskar att jobba hårt men inte med människor. jag räds inte äckliga saker som bajs och kräks men jag är för känslig för att stå ut med hårda ord hela dagarna (vården). såg på AMS att man kunde söka jobb som varuplockare. tror jag kan vara något för mig. hoppas dom inte tycker att jag är för klen bara.

1 kommentar:

  1. konditori såklart! jag ska hålla ögonen öppna. hmm.. lurigt med jobb, jag har hört tvärtemot vad din mamma säger, så hoppas hon har rätt och jag fel.
    inget mer plugg i höst alltså?

    SvaraRadera