måndag 19 juli 2010

dagens aktiviteter

idag har vi ett strikt schema. skoja. det har vi inte riktigt. inte strikt iaf. jag hade tänkt att sova tills nio minst idag och av den anledningen unnade jag mig att lyssnade till ljudet av pontus räkningar som betalades igårnatt. det var supergivande, ibland pratade han med sig själv också. så värt. iofs hade jag ju räknat med en sovmorgon som uteblev. amaya vaknade sju och gastade mamma med hög stämma. när jag kom till hennes rum hade hon glömt varför hon skrikit och ville sova mer. jag blev ensam kvar med min vakenhet.
nu gör jag matsäcken vi ska ha med oss. vi ska på urban utflykt. först stadsbiblioteket och sen picknick i stadsparken. sen tänkte jag att waira skulle sova sött på hemvägen. dagen ska avslutas med vild lek. så är det tänkt. får se hur det blir med den saken. på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar