tisdag 20 juli 2010

efterlysning

jag behöver lite grejer men har ingen peng. hjälp mig!
här är en lista:

  • en klänning som man kan ha på bröllop. den ska helst se ut som bilden längst ner. jag vill ha just den klänningen så mycket att jag skulle kunna dö. men har ej råd
  • skor som passar till
  • ett kök i sthlm att baka i (jag kan betala för ökade elkostnader mm)
  • 10 springformar
  • en gigantisk kylväska
  • en chaufför med bil (jag betalar bensin såklart)
det fixar ni väl? trodde väl det :)

4 kommentarer:

  1. ajdå, det var inte mycket jag kunde hjälpa till med.. men en springform tror jag vi har, är det en sån där som man kan öppna på sidan? den får du gärna låna i såfall.

    SvaraRadera
  2. Du får baka hos mig hur mycket du vill!! :) Jag kan vara chaufför också, fast bil har jag ju inte så ofta tillgång till tyvärr

    SvaraRadera
  3. vilka snälla annor jag har! nu saknas bara 9 springformar :) anna, vet du verkligen vad du ger dig in på. jag ska alltså baka 12 tårtor och 400 macaroner?!

    SvaraRadera
  4. Nu sa jag iofs resa bort, och vet inte riktigt när jag kommer tillbaka. När behöver du börja baka? Får jag smaka? Jag kan hjälpa till också:)

    SvaraRadera