måndag 21 juni 2010

min dag och andra dagar

helgen var full av viktiga händelser. giftermål och födelsedag på samma dag. naturligtvis låtsades jag att det var mig alla firade. på så vis kände jag mig extra firad och allt var frid och fröjd.
jag följde med mor och calle till ikea och där väntade mig detta:
så himla fint av dom att bjussa på bakelse och cider bara för att det var min födelsedag. tack ikea. sen skulle jag till stan för att träffa jenny och bebisen ada. sl firade mig såhär:

tack SL!
mamma drog sitt strå till stacken och fixade afrikansk middag och glass med hallon till efterrätt. tack mamma!
kvällen tillbringade jag i goda vänners lag. på det hela taget en fin dag. nu är jag 28 år och reflektioner över detta kommer i ett helt annat inlägg.
jag jenny, ada och maria lunchade på bakverket och dessa bilder är därifrån. supergod räksallad med saffransaioli. jag fick ett mörkt bröd och jenny ett ljust. vi delade naturligtvis. jenny bjöd på lunchen och så stod jag för fikat. det blev en chokladfondant med fast mitt istället för rinnande. vet ej vad som menades med det men god var den. så en cortado till det. värt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar