onsdag 6 oktober 2010

pälsen mins

en period i mitt liv var min värsta mardröm att få med mig "fel" kläder på festival, eller att glömma något viktigt. jag började sova oroligt och drömma om detta redan i mars (festival säsongen börjar i juni). vädret gav mig också ångest. man vill ju ha sol på festival. inte regn och lera. jag mins speciellt en mardröm jag hade. det var att jag på något sätt missat att packa och fick göra en snabbpackning. jag hittade inte mina converseskor så jag fick ta clarks. vaknade kallsvettig. clarks på festival, så fel!

2 kommentarer:

  1. *skrattar*

    Det enda man behöver är ett par höga kängor. Get-a-grips. Då grejar man vilka lerpölar som helst. :)

    SvaraRadera
  2. jag vet det nu. av den anledningen har jag äntligen tagit mig till skomakaren med mina kängor. nu blir det lerpölar för hela slanten :)

    SvaraRadera