tisdag 17 augusti 2010

mer gnäll i rafflande takt

saker jag missat eller misslyckats med idag på grund av att jag är helt dum i huvudet:

  • psykologen 240kr
  • skola (viktig tentainfo)
  • ringa jätteviktigt samtal om jobb
  • lämna in komvuxansökan
saker jag däremot lyckats med

  • ha sönder en barnvagn
  • få var i ett sår
  • snora ut flera liter vätska
  • nästan fått en tåggrej i huvudet
  • stå en och en halv timme i kö på CVL med uttråkad amaya. ingen luft fanns däremot var panikångesten ett faktum
  • göra av med onödigt mkt pengar på mutor som bara marginellt förbättrade situationen
  • lura mig själv att amaya skulle sova hela natten då hon somnade kl 6
det var alldeles för länge sedan jag blogggnällde och nu har jag minsann eldat upp mig och verkar inte kunna sluta. brinner av på det faktum att jag gått ner i vikt utan ansträngning det senaste halvåret och så nu när jag fyndar en klänning som ej är töjbar passar jag på att skjuta i vikt så att den precis inte är bekväm. skit också. ogillar att fötterna helt otippat växt så att jag inte kan ha mina nya monkiskor. ogillar att jag säkert inte kommer hitta mitt betyg och därmed missar sista dagen för inlämning av komvuxansökan. orka vara 30 och hoppas på ett ica-jobb och komvuxkurs. jag är en skam för mänskligheten. ids int.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar