tisdag 17 augusti 2010

dimmiga dagar

jag vet inte vem jag är eller vilken dag det är. på riktigt alltså. jag mins ingenting. klockan är visst halvfyra. allt känns sorgligt men ändå hoppfyllt. amaya vaknade för en halvtimme sedan och ville då ha smörgås samt byggare bob. varför inte liksom. igårnatt sov jag väl en 40 min eller så. inatt har jag sovit en timme. om amaya vill sova mer kanske även jag kan sova. är superförkyld och mycket trött. mins nått om ett bröllop jag ska baka till. hoppas jag blir frisk tills dess. tror att jag var med i ett omfattande bråk nyligen. mins ej om vad eller hur det slutade. om jag överlever ska jag bli en bättre människa. lovar. just d. vagnen har gått sönder. diskmaskinen har gått sönder. jag vill bo i en hyresrätt. storvreta (eller annat ställe där man kan få hyra) se upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar